Friday, January 15, 2010

ADNAN SEMPIT

Hari tu management office tempat aku bekerja nak organise kan program di mana budak2 office campur staff2 hospital tengok filem ADNAN SEMPIT ni secara beramai-ramai,dan mana ada family boleh bawa sekali.My boss nak booking satu panggung untuk kami semua tengok cerita ni.Mengapa beliau begitu teruja?Adalah rahsianya.As a reward sebab asyik kerja je kan.Sesekali kena release tension.Aku dengan fren-fren tak sabar nak pergi.


Pendapat aku cerita ni "mengalan" cerita REMPIT kot.AHahaha..Ku agak best la kot.Aku dah la ketawa macam lanun.Nanti kalau dah tengok,aku update comment plak.Last aku tengok wayang cerita Avatar yang 3d kat Curve.Sesekali tengok cerita ringan macam ni,memang boleh release tension.kan?

Classification: U – sesuai untuk tontonan semua
Genre: Comedy / Drama
General Release Date: 14 January 2010
Running Time: 1 Hour 25 Minutes
Distributor: Metrowealth
Director: Ahmad Idham
Cast: Shaheizy Sam, Along Raja Lawak, Intan Ladyana, Julia Hana, Cat Farish, Reanna

2 comments:

  1. confirm fren2 sume ktawe cm lanun..
    kakakakaka~

    ReplyDelete
  2. tahu tak mengapa..STOPP!!akaaannnnggggg...wakakakakakakahh..

    ReplyDelete