Tuesday, January 12, 2010

KELISA CAT HITAM MATI

Sebenarnya nak tanya pendapat,kalau kereta Kelisa agaknya warna apa yang sesuai?
Sekarang kereta aku atau pun aku panggil Si Comel berwarna Gold.Memandangkan dah 5 tahun aku pakai tapi tak penah nak jaga,jadi warna & catnya dah tak cantik lagi.

Near my office ada bengkel yang bagi harga agak tinggi untuk touch up sahaja.Fren2 aku suggest aku cat warna hitam mati.

Macam mana rupanya nanti?

Aku dah banyak kali dengar pasal cat hitam mati ni.Ada yang kata cantik.Ada yang kata tak cantik.

Kalau kereta Kelisa,korang agak sesuai tak?

Aku cari photo by internet untuk lihat contoh.Tapi tak ada.Sebab aku tak faham macam mana warnanya.

Memang susah kan nak buat pilihan terbaik untuk kereta kita? Susah juga bila kita terpaksa pilih warna yang terbaik untuk kereta sebab takut menyesal di kemudian hari.

Sesiapa yang ada contoh,boleh lah bagi link pada aku supaya dapat view warna yang sesuai untuk Si Comel saya.

Kalau warnakan kelisa tiru mini cooper kat bawah ni agaknya oke tak?




7 comments:

  1. ini sangat lah cun long..buleh hape,why not.

    ReplyDelete
  2. Hot tak mommy?
    Kena ke ngan chumel tu?Ni mini cooper?
    Along dah tanya kedai kalau touch up balik 400 bugs only...

    ReplyDelete
  3. white + black suit the car.. and the owner's name, putih.. silver + hitam pun cun juga... slmt mencuba :-)

    ReplyDelete
  4. i like the colour of white + black...it's a nice combination....

    ReplyDelete
  5. i like black jugak
    baru nak tukar colour
    search2 and terjumpa this blog

    black is cool
    :)

    ReplyDelete
  6. aku rasa putih (bawah) + hitan (atas),,,,,tapi bumbung putih....cantik.........macam putih gak.......hehe,,,,,,
    ,from ed,,,

    ReplyDelete
  7. beli je mini cooper...kan senang..i nak jual i nye..nak beli krate lain..u nak?

    ReplyDelete